Shop Mobile More Submit  Join Login
Skullcandy GI by SlidingWingz Skullcandy GI by SlidingWingz
Skullcandy GI

This is what it came with and Bottle Opener hiding somewhere
Add a Comment:
 
:iconcj15:
CJ15 Featured By Owner Aug 26, 2009
when you find the bottle opener tell me where
Reply
:iconmatt-chu:
Matt-chu Featured By Owner Jan 9, 2008   Photographer
Damn it
You got yours first
Reply
:iconslidingwingz:
SlidingWingz Featured By Owner Jan 9, 2008
Hehe yeah =p
Reply
:icongloomy-ichigo:
Gloomy-Ichigo Featured By Owner Jan 9, 2008  Hobbyist General Artist
I wanties!!
Reply
:iconslidingwingz:
SlidingWingz Featured By Owner Jan 9, 2008
Haha how much do you want them?
Reply
:icongloomy-ichigo:
Gloomy-Ichigo Featured By Owner Jan 9, 2008  Hobbyist General Artist
Well...lol
Reply
:iconslidingwingz:
SlidingWingz Featured By Owner Jan 9, 2008
Hehe well could get you this instead of DVD
Reply
:icongloomy-ichigo:
Gloomy-Ichigo Featured By Owner Jan 9, 2008  Hobbyist General Artist
seriously?! o_____O but but...i couldnt say i got them frm yuu to michael >__>
Reply
:iconslidingwingz:
SlidingWingz Featured By Owner Jan 9, 2008
Lol well then the DVD it is ...
Reply
:icongloomy-ichigo:
Gloomy-Ichigo Featured By Owner Jan 10, 2008  Hobbyist General Artist
:( I was gonna buy the head phones anyway...
Reply
:iconslidingwingz:
SlidingWingz Featured By Owner Jan 10, 2008
Lol don't give me no sad face cause you said you don't want to say that you got them from me lol. XD
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×
Download JPG 2592 × 1944



Details

Submitted on
January 9, 2008
Image Size
1.9 MB
Resolution
2592×1944
Thumb

Stats

Views
366
Favourites
2 (who?)
Comments
25
Downloads
2

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon DIGITAL IXUS 70
Shutter Speed
1/60 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
6 mm
ISO Speed
200
Date Taken
Jan 9, 2008, 9:30:09 AM
×